Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn de verticale strepen op mijn tv te verhelpen?

Hallo,

Vandaag heb ik perongeluk mijn PS3 Controller laten vallen op de bovenkant van mijn Salora televisie en het was van best een behoorlijke hoogte, mijn controller heeft helemaal niets en mijn televisie heeft er ook geen deuken of krassen van maar ik heb nu wel 5 verticale strepen in mijn beeld. Ik heb 1 blauwe en 1 rode en de rest is een beetje wit/doorzichtig, het zijn wel allemaal hele dunne streepjes. Dus is dit nog te verhelpen?
Ik heb hem pas 1 jaar en dus nog 1 jaar garantie maar is hier wel garantie voor?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit valt niet dat het onder de garantie , het is immers geen schade die voortkomt uit fabrieksfouten maar ontstaan door eigen handelen.

Overigens zijn ook LED/LCD televisies goed te repareren en vallen de kosten over het algemeen erg mee. Schade zit waarschijnlijk in een printplaat (die over het algemeen goed te vervangen zijn).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel voor deze duidelijke uitleg ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding