Verkoopt Canaal Digitaal ook niet-HD televisie abonnementen?

Op de website van Canaal digitaal zie ik alleen HD abonnementen vanaf 14,95 per maand. In een winkel werd me echter verteld dat er ook abonnementen zijn van rond de 5 euro. Omdat ik die tv slechts een paar weken per jaar gebruik, vind ik dat voldoende. Heeft CD geen SD abonnementen, of doen ze op de website alleen alsof?

paulus811
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Zo te zien worden alleen nog (nieuwe) HD abonnementen aangeboden.
Er was altijd een mogelijkheid om een kaart te registreren zonder abo waarmee je alleen nederland 1,2,3 en de vrij beschikbare kanalen kon ontvangen, en een vakantiepakket, alleen geldig van april tot september of zo.
Ik denk dat je er een telefoontje aan moet wagen...