NEE! Tenzij je de externe HD-DVD speler hebt (niet meer leverbaar) met HD-DVD films (niet meer leverbaar) en de XBOX360 met Component Video hebt aangesloten op je Full HD LCD televisie. En dan nog is het geen 1080p maar 1080i, de maximale resolutie van deze combi.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, HD-films zou je moeten kunnen kijken.
BluRay niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Via streaming wel wil je dvd speler niet omdat die dit niet ondersteund. daarvoor heb je de externe hd-dvd speler van xbox nodig.
teven skun je dan geen dvd's in hd kijken omdat ze worden geupscaled tot 1080I en niet 1080P