Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is deze krak in onze tv te repareren(zie foto)?

Mijn zusje heeft per ongeluk in onze pas gekochte tv een wii-controller gegooit.
Nu zit er een krak in die alleen te zien is wanneer de tv aan staat.
Is dit te maken?
Enzo ja waar kan ik dat doen?
Het is een Phillips pfl5007h tv.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
712
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Informeer eens bij je WAverzekeraar

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het hangt er sterk vanaf wat de Philips reparatiedienst zegt. Het kan lonen een technisch centrum van Philips te bezoeken en de situatie te bespreken. Mogelijk is een nieuw LCD-paneel voor een redelijke prijs te krijgen en te plaatsen. Het zal dan w.s. in de buurt van de prijs van een nieuwe TV komen, maar stel dat je € 100,- (ik noem maar wat) bespaart, dan loont het de moeite en het is ook duurzamer.

Een andere optie is om een nieuwe TV te kopen en deze te demonteren en de onderdelen op Marktplaats aan te bieden. Zo krijg je er nog wat geld voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het hele panel zal vervangen moeten worden, en dat zal ongeveer net zo duur zijn als een nieuw exemplaar van deze TV.
(Lees meer...)
gvrox
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk is het beter om hier verzekeringwerk van te maken.
gvrox
11 jaar geleden
Mee eens, en hopelijk biedt dat hier een oplossing.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk dat de verzekering hier nog wel eens moeilijk mee kan gaan doen aangezien het systeem van wii van te voren waarschuwt dat het riempje vast gemaakt moet worden om de pols wat mij lijkt dat hier niet is gebeurd ook als je zus dicht bij de tv staat kunnen ze hier moeilijk mee gaan doen omdat ook gewaarschuwt wordt dat je genoeg ruimte moet maken dus hopen voor jouw dat de verzekering hier niet moeilijk overgaat doen maar die kans acht ik klein

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding