wat is de oorzaak dat ik soms fout te hoge frequentie op mijn tv scherm krijg ik heb kabel

Toegevoegd na 11 minuten:
dan is het beeld dus weg

13 jaar geleden
6.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe weet je dat het een te hoge frequentie is?
ronron1212
13 jaar geleden
Dat staat in hetscherm van de tv

Het beste antwoord

Bedoel je misschien dat een zender hoort te staan op bij voorbeeld kanaal 11 en hij meer tussen 11 en 12 staat? .

Een kanaal word dan ook wel eens aangeduidt met bijvoorbeeld '11+'. De automatische zender zoekert pakt hem dan in het midden van 11 waardoor hij hem soms NET niet kan 'vastpakken'... Met handmatige finetuning zou dit te verhelpen moeten zijn
ronaldP
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat u zich vergist...... De TV in kwestie zal nooit in staat zijn frequenties welke buiten zijn eigen ontvangst gebied liggen, weer te geven, laatstaan een melding te geven dat ze buiten het ontvangstgebied liggen. Ik veronderstel dat het een ander soort melding is.
Hoe is in werkelijkheid de ontvangst??? en wat voor tv is het?? Als de ontvangst volgens de normen is en overeen komt met wat de provider aan bied, zal het hoogst waarschijnlijk een verkeerde instelling zijn in het installatie menu!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
Nee van daar ook de melding op het scherm wanneer het beeld dus weg valt. Alle instelling zijn gecontroleerd door de leverancier. De hd tv is een zeer hoog waardig product dat voldoen aan alle eisen. Kabel aansluiting.
ronron1212
13 jaar geleden
Overigens het gebeurd gewoon tijdens een uitzending in eens geen ontvangst meer en dan die mededeling
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zal toch geen UPC zijn?? Waarschijnlijk een te zwakke signaalsterkte op de aansluitdoos. Neem contact op met je provider (zal denk ik een lijn versterkertje tussen moeten, let op als je dit zelf zou doen dat het een twee richting versterker moet zijn, anders werkt de zaak niet meer naar behoren)
ronron1212
13 jaar geleden
Geen UPC maar ziggo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
UPC / Ziggo "tout mem"
ronron1212
13 jaar geleden
waar slaat het op