wat is de oorzaak dat ik soms fout te hoge frequentie op mijn tv scherm krijg ik heb kabel

Toegevoegd na 11 minuten:
dan is het beeld dus weg

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bedoel je misschien dat een zender hoort te staan op bij voorbeeld kanaal 11 en hij meer tussen 11 en 12 staat? . Een kanaal word dan ook wel eens aangeduidt met bijvoorbeeld '11+'. De automatische zender zoekert pakt hem dan in het midden van 11 waardoor hij hem soms NET niet kan 'vastpakken'... Met handmatige finetuning zou dit te verhelpen moeten zijn

Ik denk dat u zich vergist...... De TV in kwestie zal nooit in staat zijn frequenties welke buiten zijn eigen ontvangst gebied liggen, weer te geven, laatstaan een melding te geven dat ze buiten het ontvangstgebied liggen. Ik veronderstel dat het een ander soort melding is. Hoe is in werkelijkheid de ontvangst??? en wat voor tv is het?? Als de ontvangst volgens de normen is en overeen komt met wat de provider aan bied, zal het hoogst waarschijnlijk een verkeerde instelling zijn in het installatie menu!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100