102cm lcd qmedia tv besteld wie weet de afmetingen van de doos en gewicht van een 102cm tv? accepteerd het kiala punt deze?

Hoi ik heb een Q.media QLC4069FA-BS Full HD LCD-televisie besteld van 102cm en hij zou vandaag naar het kiala punt worden verzonden.

Weet iemand of deze geacepteerd word?
en wat de afmetingen en gewicht van een gemiddelde of het liefste deze doos van de tv zal zijn?

Want het kiala punt accepteert maximaal
15kg
120cm/70cm

ik dank u vriendelijk:)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Het gewicht zal tussen de 20 en 25kg liggen, dus dat kan een probleem worden. Informeer even bij ze!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het pakket mag niet groter zijn dan 70cm! De SOM van de grootste zijde en de kleinste mag niet groter zijn 120cm. Maar jou tv is al meer 100cm. Dus je zult altijd een probleem hebben