Mijn Samsung tv versie CM06 valt steeds uit na een paar minuten aan te heben gestaan

ik heb een jaar geleden een Samsung tv gekocht versie CM06 maar na een jaar valt hij steeds uit na 30 minuten aan te heben gestaan, het is heel iritant!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Kan een losse verbinding zijn. Als je t.v. warm wordt kan een slechte verbinding los raken. Kan ook best iets anders zijn, maar na 1 jaar valt hij nog in de garantie. Dus...........
14 jaar geleden
haal de stekker er eens uit voor een paar minuten. mischien dat het helpt. Heb je een nieuw apparaat op je tv aangesloten? ook een ander apparaat kan wel eens storing geven op je tv. suc6
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook al is het toestel net ouder dan een jaar, mag dit niet voorkomen. Een toestel dat uitvalt is niet in orde. Laat het sowieso nakijken. Losse soldeer-contacten kunnen brand veroorzaken.
Maar het kan meerdere oorzaken hebben. Het is niet 1 2 3 te zeggen wat het is. Je zou nog op de coulance van de leverancier moeten kunnen rekenen, maar ga dan zsm terug met je klacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
breng hem anders naar de winkel terug
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Binnen europa heb je recht op terminste 2 jaar garantie. Geeft dit problemen dan kun je naar de rechter, die zal over het algemeen de garantie nog verder verlengen naar een economische levensduur. Dus gewoon terug gaan naar de winkel.