Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik films van mijn harde schijf afspelen op tv via mijn media center/ dvd speler?

Mijn speler is: Sony HTSS 1100, hij heeft een usb ingang. Wie kan mij helpen?

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik ben misschien blond, maar er past een usb in de speler..? En ik heb een externe harde schijf (ook een usb stick)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
933

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dat kan niet, ik weet niet wat je als UDB aanziet maar volgens sony's eigen site zit er geen USB ingang op:

http://www.sony.nl/product/hcs-cinema-surround-kit/ht-ss1100#pageType=TechnicalSpecs

Toegevoegd na 21 seconden:
UDB=USB
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja kan wel, maar niet direct. Je zal eerst die film op een USB-stick moeten zetten en dan in je Sony doen, uitgaande dat de harde schijf in je PC zit.

Toegevoegd na 1 minuut:
De meneer die mij 2 seconden voor was, heeft gelijk. Op je Sony zit geen USB-ingang. Helaas!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moderne televisies hebben wel een aansluiting waarmee je de PC op de televisie kan aansluiten, dan hoef je het ook niet op een stick te zetten. misschien is dat wat?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een vriendin lukt het, nu weet ik niet of dat de exacte set is.

Maar goed, die convert files naar *.ts, dan op USB, die zou ie moeten pakken dan.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding