Hoe stream ik mijn popcorn hour op mijn philips pfl 8007 smart tv??

Zodat ik dus filmpjes kan kijken die op mijn popcorn staan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou je willen gaan streamen als je ook gewoon direct kan kijken? Streamen is data via een apparaat naar een ander apparaat opvragen waarna het opvragende apparaat de data naar video omzet. Dit gaat over een (draadloos) netwerk. Kijken is gewoon video versturen via een videokabel zoals HDMI/SCART. Streamen is vaak 10x zo moeilijk om in te stellen, zeker als je niet zo handig met netwerken bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke PCH heb je? http://shop.popcornhour.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
A-110

Antwoorden (1)

Je wilt films kijken op je TV, die op je mediaspeler staan? Dan is er geen betere manier dan gewoon aansluiten via hdmi. Dat heet overigens geen streamen, maar je vraagstelling is een beetje vreemd. D.w.z. je wilt films bekijken die op je Popcorn Hour staan. Dat gaat dus sowieso via een tv / monitor.

Of bedoel je soms streamen van een PC naar je Popcorn Hour? Wellicht kun je de huidige situatie (aansluitingen e.d.) even voorleggen?