Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wij hebben thuis een upc mediabox. als ik dan nog een upc mediabox koop op marktplaats zou ik daar dan ook alle zender daar op hebben??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
656

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja en nee. Als die persoon on hetzelfde gebied woont en het abonnement blijft betalen, is er niets aan de hand. Dat deed ik vroeger om 4 TV's in huis van HDTV te voorzien. ik betaalde mijn buren gewoon de extra abonnementskosten.

De mediaboxen zijn echter eigendom van UPC. Degene die hem verkoopt moet hem eigenlijk terugsturen of er dus maandelijks voor betalen. In het andere geval stuurt UPC een rekening voor de vervangingskosten. Ongeveer €150. De mediabox wordt dan op het netwerk gedeactiveerd. Je hebt er dan dus ook niets aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee want je abonnement is maar voor 1 mediabox. Ik betwijfel op je ze op marktplaats kan vinden aangezien je ze in bruikleen hebt voor borg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat kan niet. Je kan bij UPC wel een extra kastje bestellen voor bijvoorbeeld in de slaapkamer. Je heb dan hetzelfde pakket erop. Dit kost alleen 4,50 per maand extra.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding