Ik heb digitale TV van UPC en een home cinemaset van Pioneer (LX01). Hoe sluit je dit aan?

Ik ben al lang op zoek naar de juiste manier van aansluiten. Ik kan nu bijvoorbeeld digitale TV niet over de boxen van de surround set laten spelen.
Ik kan ook digitale TV niet opnemen.
Dit zou volgens mij wel moeten kunnen.
Wie kan mij op weg helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je wilt opnemen dan moet je apart pakket van UPC kopen, maar ik weet niet of je dat hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet de audiouitgangg van je UPC box rechtstreeks op je home cinemaset aansluiten.
Verder ken ik dat UPC ding niet maar meestal zit er een aparte uitgan, video, op om ook op je homeset aan te sluiten.