als je 3 tv's wilt aansluiten (digitenne) wat kan je het beste kopen een splitter of versterker?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je op elke TV apart wilt kunnen kiezen naar welk kanaal je kijkt dan heb je 3 aparte smartcards nodig, elk met een eigen Digitenne kastje of CI-adapter in de TV zelf.
Je kunt tot 3 smartcards op één Digitenne abonnement laten registreren, het kost dus niet extra per maand.
Elke decoder of TV met CI-module zal zijn eigen antenne kunnen hebben, maar je kan ook een goede dakantenne met een splitter over de drie ontvangers verdelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aanvulling, naast het standaard abonnement, kost ieder extra kaartje wel iets meer per maand: >>>Een Digitenne abonnement heb je al vanaf € 9,00 per maand. Afhankelijk van het aantal ontvangers (max 3) en of je er extra’s bij bestelt, is de prijs hoger. De activatie kosten van € 25,- betaal je eenmalig bij elk (nieuw) abonnement.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tot drie kaartjes kost een standaard abonnement € 9,- euro per maand, alleen de aansluitkosten zijn eenmalig extra.
Als je aparte kastjes gaat huren ben je ook meer kwijt, maar dat is sowieso onvoordelig op den duur.
Beter is decoders en CI-modules kopen, dat zijn eenmalige kosten die je er binnen een jaar uit kunt hebben.
Decoders worden aangeboden op marktplaats van mensen die een TV met CI-module aanschaften.