Hoe weet je dat het 3D is?

Ik heb een 3D tv een Sony Bravia hoe weet je nou wanneer het echt 3D is? Moet het HD zijn want soms kan ik het niet in 3D zien ik kan het dan slecht zien..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je wil weten of het 3D is moet je gewoon even in de gebruiksaanwijzing kijken. Je kunt ook gewoon een 3D filmpje aanzetten en 3Dbril op en kijken of het werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vuistregel, het is NOOIT 3D tenzij het heel duidelijk vermeld wordt op de verpakking, van de 3D Blu-ray bijvoorbeeld.

Op tv zijn er ook al haast geen 3D uitzendingen, dat resulteert er namelijk in dat mensen zonder 3D TV een vreemd beeld krijgen.

Toegevoegd na 28 minuten:
Bij veel 3D TV's kan je 2D beeld naar 3D laten zetten, omdat het niet 3D gefilmd is ziet dit er altijd heel slecht 3D uit, dat is waar je over praat denk ik.