Ik heb een Samsung en die is aangesloten op een antenne kabel en smartcard en ik ontvang alleen Ned. 1 weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?

Ik heb dis een Samsung en ik heb een antenne kabel en een smartcard maar ik ontvang allen Nederland een en ik hoor alles te kunnen ontvangen weet iemand hoe ik meerdere zender op mijn tv krijg, het licht niet aan bet pakket van de tv provider we ebben het totale paket en ik ben de enige in ons huis die dit heeft

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Bij de kabelaars ontvang je altijd Nederland 1. Dan kan je zien dat het niet aan de kabel of aan de TV ligt.
Ik heb ook zoiets gehad. Gewoon de klantenservice van je kabelprovider bellen.
Mogelijke problemen:
Is je smartcard aangemeld bij je provider?
Zit de smartcard er wel goed in. Soms helpt het om de card eruit te halen en opnieuw in te doen.
Tenslotte, hoeveel smard cards gebruiken jullie in huis, dit is ook aan een maximum gebonden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
We zitten nog onder het maximum en de kaart heb ik al op meerder manier in de tv gestopt en de kaart is als erg lang geactiveerd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nu heb ik alle zenders bedankt maar nu kan ik mijn tv gids op mijn tv niet zien weet jij hoe ik dit activeer ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
TV-gids op TV. Dat weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb met een van mijn kaarten exact hetzelfde. Alleen Nederland 1.
Die kaart is defect en dient kosteloos vervangen te worden door je TV provider