Hoe kan ik de PAL-instellingen wijzigen op mijn LG tv?

Ik heb sinds kort een Xbox 360, maar om de game die erbij geleverd zit te spelen, moet je de instellingen van de Xbox zelf op PAL60 zetten. Dat lukt, maar de kwaliteit is dan erg slecht. Er staat ook bij dat je bij de tv instellingen ook PAL60 moet instellen. Maar dat weet ik niet hoe dat moet. Het gaat om een LG tv..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kan niet bij alle TV's. Bij de meeste niet zelfs.
Je moet goed kijken in het instellingen menu.
Die Xbox kan toch op PAL50?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar dan kan ik de game die ik erbij geleverd heb gekregen niet spelen.