Hoe krijg ik MTV op mijn tv?

We hebben twee tv's met digitaal ontvangst van Ziggo. Allebei een aparte smartcard, een apart kastje, etc.
Op tv nummer 1 zijn alle zenders te zien die in het pakket zitten.
Op tv nummer 2 ook, behalve MTV.
Ik krijg dan te zien: E48-32 Geen Signaal.

Ik heb de smartcard van tv 2 al in tv 1 geprobeerd en dan doet MTV het gewoon. Deze smartcard terug naar tv 2, hetzelfde verhaal. Al vaker gereset en alle procedures gevolgd wat Ziggo aanbeveelt, maar niets heeft geholpen. Wie weet welk probleem zich hier voordoet?

Toegevoegd na 54 seconden:
Het kastje was tevens gloednieuw toen MTV het al niet deed op tv 2.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer eens de kastjes te verwisselen. Als het nu opeens wel lukt op het kastje waar het eerst niet lukte zou het aan het signaal kunnen liggen. Is tv nummer 2 bijvoorbeeld veel verder weg (slaapkamer) dan tv nummer 1 van het binnenkomende signaal? Weet je zeker dat je naar kanaal 21 gaat van ziggo en niet naar kanaal 21 van een zelf samengestelde favorieten lijst, waar 21 een loos ingestelde frequentie is?

Antwoorden (2)

Bij mij werkte het door opnieuw de kanalen te laten zoeken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nieuw Update meestal krijg je al zenders terug