Heb je een interactieve ci+ module nodig voor een smart tv?

Heb je een interactieve ci+ module nodig om je Apps van je smart tv te kunnen gebruiken? Zoals Netflix, YouTube, programma gemist enzovoort? Of kan je die ook blijven gebruiken als je een normale ci+ module heb?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

De interactieve module is alleen nodig voor interactieve diensten van de kabeltv, voor de internet apps wordt de ci-module niet gebruikt. Als je uitzending gemist op UPC wilt kijken is hij dus wél nodig maar voor YouTube via jouw internet aansluiting niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus als ik het goed begrijp.. Heb ik geen interactieve module nodig als ik uitzending gemist app op me tv heb?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je de app van de TV zelf gebruikt dan is een interactieve module niet nodig, maar als je de interactieve diensten van UPC (of Ziggo) wilt gebruiken dan is een interactieve (1.3) module vereist. Als je nu de keuze hebt zou ik toch de modernere interactieve module nemen als je een kabelabonnement hebt, je hoeft dan later niet te upgraden als je toch de extra diensten van de kabelaar wilt gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit was precies het goede antwoord alles duidelijk bedankt