Welke Full HD tv kan voldoen , aan mij eisen?

Ik wil een Full HD TV halen welke tv voldoet aan all deze eisen:
Waar je goed, confortabel ps3, kan spelen.
lekker groot scherm.
met de hoogste kwaliteit beeld.
met een budgetprijs, ik wil van 0-600 euro betalen ervoor.

Toegevoegd na 11 uur:
Bedankt trouwens, voor de reacties!!!!!!!!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ook wij zijn zeer tevreden met de Samsung ook de zelfde als hier boven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik ben weg van de Samsung Led TV haarscherp beeld de 82 cm stond bij media markt voor 639 in de aanbieding type UE32B6000
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sanyo 49inch full hd 2 tuners voor het bekijken van 2 tv zenders tegelijk pc aansluiting.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ps3 = Sony
Ik heb zelf van de zomer ook een Sony gehaald, deze heeft net wat extra fps, en een speciale bravia3engine die goed vloeit met de flow van de game.
Ik heb er toen 625 exc. btw voor betaald.

Het betreft een 32 inch;
KDL-32W5500
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb in de zomer een Philips 32PFL7404 gekocht, ben er erg tevreden mee.
Ik kan je de website koopinfo.nl aanraden. Deze website heeft mij geholpen om alles te begrijpen, je kunt er uitgebreid zoeken, het staat vol met reviews en de goedkoopste prijzen.

Als je een PS3 gebruikt voor Blu-Rayfilms koop dan een televisie met 24P ondersteuning, dit maakt het beeld vloeiender.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
games zijn over het algemeen snelle bewegingen koop een scherm welke hier goed mee omgaat en dus een snelle response tijd heeft. het beste is op dit moment hiervoor een philips uit de 8 of 9 serie met 3 , 2 of zelfs 1ms response tijd. hierdoor krijg je de meest vloeiende beelden en niet dat hakkerig beeld.