Hoe kan je Netflix bekijken op de tv?

Ik heb Netflix gekocht en ik zou dit ook graag op tv willen bekijken. Ik heb een Philips 4000 series met SMART LED TV en pixel plus HD. Op welke manier zou ik Netflix kunnen bekijken op mijn tv?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Ritsuka
9 jaar geleden
Heb je een Playstation 3? Dan is het makkelijk

Antwoorden (3)

Dat kan of via een app op je smart tv

Of op je pc via een HDMI kabel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als hij van na Januari 2013 is de Philips TV moet je het gewoon via een app op de televisie zelf kunnen bekijken. Anders zou het via een HDMI aansluiting kunnen of via Chromecast http://www.bol.com/nl/p/chromecast-media-streamer/9200000027104408/

http://i.imgur.com/2MwIhJO.jpg
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt het opstarten via het app menu van je televisie of door je ipad, iphone of android telefoon aan je televisie aan te sluiten met kabeltje (je oplader zonder de stekkerknop) en op die manier projecteert de app zich automatisch op je beeldscherm!