televisiescherm is ineens lichter hoe kan dit?

We hebben een televisie die ineens licht is gaan uitzenden, maar het blijkt niet aan de instellingen of stekkers te liggen, wat zou het verder kunnen zijn? Op de foto lijkt het scherm wit, maar in het echt kan je wel beeld zien maar heel lichtjes. Geluid doet het verder wel goed.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Sommige tv's hebben een automatische licht sensor,deze sensor zet het licht automatische harder en zachter bijvoorbeeld als je in een donkere ruimte bent zet hij hem zachter (minder vel) en in een lichte ruimte (bijv met veel zon harder) misschien is het een questie van even goed de voorkant schoonmaken of het kan zijn dat je met een kapotte licht sensor zit,dan zal je hem echt naar de winkel moeten brengen,