Loewe Art37SL met DVDrecorder aangeschaft. Nu blijkt bij opname's het nodige ongemak omdat het toestel door Ziggo niet CIplus gecertificeerd

Herkennen meer mensen dit probleem en zo ja hebben ze al een oplossing

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Welke apparaten CI+ ondersteunen, staat duidelijk vermeld op de ziggo website. Loewe staat daar niet bij. Als jij een CI+ cam module wilt plaatsen, had je vooraf moeten bepalen of het toestel geschikt is. Het is vrij nieuwe techniek (pas paar maanden beschikbaar) en werkt alleen op door Ziggo gecertificeerde toestellen.

Als CI+ belangrijk voor je is, kun je nu niet Ziggo de schuld geven dat CI+ niet werkt. Als de verkoper heeft gezegd dat het wel gaat werken, kun je hem wellicht aanspreken en de tv omruilen voor een Philips of Samsung. Kijk dan wel uit, want alleen de duurdere modellen ondersteunen CI+.
paulus811
14 jaar geleden
ci+ wordt niet meer ondersteunt door ziggo zie je ziggo kanaal op tv of op ziggo.nl de oudere ci modulles werken nog wel.