Ja, hoor. Of omdat het een goedkoop model is, of omdat surround niet op een hoofdtelefoon is weer te geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou kunnen, maar je kan dan op de witte en rode tulpaansluiting een versterker aansluiten en daar dan je hoofdtelefoon weer op aansluiten.
Het volume van de hoofdtelefoon regel je dan met de versterker, het speakergeluid van de televisie kun je met de volumetoetsen op de TV uitzetten, de cinch-uitgangen blijven gewoon doorgaan.
Toch zou ik nog maar even goed zoeken of je het 3,5 mm gaatje niet ergens aan de achterkant tegenkomt, of kijk even in de gebruiksaanwijzing.