Heb je per se een Sony Bravia televisie nodig om, via een dvd-speler die Bravia internet video ondersteund, video's te streamen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je zeker dat het om een DVD-speler gaat en niet om een Blu-ray speler? Heb je een link?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ouwe lul die ik ben denkt nog in dvd :p. Het is idd een blu-ray speler
Link: http://www.bol.com/nl/p/elektronica/sony-bdp-s380-blu-ray-en-dvd-speler/9000000011108697/index.html

Het beste antwoord

Nee, een dvd speler is niet instaat om het merk tv te herkennen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de reactie op mijn vraag heb ik een link gezet van de blu-ray/dvd-speler.
Is het bij blu-ray anders, omdat je daar zo specifiek naar vroeg?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee helemaal niet, maar het leek me dat dat soort functionaliteit niet in een DVD-speler werd gebowd.

Andere antwoorden (1)

Nee als je er Bluetooth op hebt hoef het niet