Hoe krijg je teletekst op UPC digitale tv?

Op de UPC site staat dat t kan maar niet waar/hoe. Ik zie op m'n UPC afstandsbediening ook geen teletekst knopje ofzo. Weet iemand hoe ik dit doe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Welke afstandsbediening heb je? Wij hebben beide. De grijze zit t knopje in t midden tussen het rode en groene knopje. En bij de zwarte boven de rode.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de afstandsbediening van de mediabox zit een knopje met txt erop; dat is de UPC teletekst. Die is heel primitief. Honderd keer beter is het de teletekst met de afstandsbediening van je TV te gebruiken; veel helderder, de subpagina's komen ook allemaal, veel mooiere kleuren etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het heeft mij altijd verbaast dat teletekst op zo'n box zeer primitief en traag is.