Wat weet een aanbieder van interactieve televisie over zijn klanten?

Het grote verschil met ouderwetse televisie, is dat er bij interactieve TV communicatie is tussen provider en kijker. Dit geeft de provider de kans om je kijkgedrag op de seconde nauwkeurig te volgen. Doen providers dit? Ik kan daarover geen informatie vinden in het privacy statement.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat vroeg ik me dus ook af. Zoekend op internet naar info over nieuwe dienst van kpn opnemen programma via cloud kwam ik in diverse reacties op fora dezelfde vraag tegen maar geen antwoord. Met betrekking tot opnemen wordt aangeraden een eigen recorder aan te schaffen. Een vriendelijke jongeman van de klantenservice van KPN verzekerde mij dat KPN niets met deze gegevens doet, het gesprek was telefonisch dus ik kan hem niet op zijn blauwe ogen vertrouwen. Persoonlijk denk ik dat iedere provider dit wel degelijk doet vanuit een puur commercieel oogpunt, wat uiteraard erg jammer is