wij hebben een q media tv, maar nu willen we onze upc afstandsbediening koppelen, weet iemand hier de code van?? Op upc is het niet terug te vinden???

Toegevoegd na 49 minuten:
bedankt voor de zeer snelle reacties, maar helaas.
Het enige wat de tv doet is van zender verspringen, maar gaat helaas niet uit....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer, als de zender versprongen is, toch door te gaan met het automatisch zoeken.
Misschien zit verderop in de reeks wel een goede code.
Anders denk ik dat je pech hebt en met twee afstandsbedieningen moet blijven werken.
Nog een mogelijkheid is een universele afstandsbediening te zoeken waar je beide apparaten mee kan bedienen, maar die zou natuurlijk ook weer hetzelfde probleem kunnen opleveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ik denk ook dat ik pech heb haha, ... we zijn gewoon doorgegaan met zoeken maar zoals ik al aangaf...helaas niet gelukt... Toch bedankt hoor!!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Door zoeken werkt er zijn lijsten op internet of de site van UPC waarbij dagelijks de codes bij gewerkt worden. Er zijn zeer veel merken tv's maar soms is het niet meer dan een verkooptruc, want echter de schermen zit meestal de hardware van een grote fabrikant.

Antwoorden (2)

Je kunt de code automatisch laten zoeken
volg onderstaande stappen

Instelcode automatisch zoeken
Staat het merk van uw TV, videorecorder of DVD-speler/-recorder niet in de lijsten met instelcodes of werken de vermelde instelcodes niet, gebruik dan onderstaande informatie.
• Zet het apparaat waarvoor u de UPC Afstandsbediening wilt instellen aan.
•Druk op en laat deze vervolgens weer los (gebruik de voor het zoeken van de instelcode voor uw videorecorder of DVD-speler/-recorder).
•Houd en tegelijkertijd ingedrukt. Wacht tot op de UPC Afstandsbediening twee keer oplicht en laat de knoppen daarna los.
•Druk achtereenvolgens op , en . op de UPC Afstandsbediening licht twee keer op.
•Richt de afstandsbediening op uw TV en druk op .
•Houd de afstandsbediening op uw TV gericht. Druk keer op keer op [ch ] van de UPC Afstandsbediening, totdat uw TV uitgaat (iedere keer dat u op [ch ] drukt, stuurt de afstandsbediening naar uw TV een ‘uit’-signaal dat hoort bij een bepaalde instelcode). Als de instelcode is gevonden die bij uw TV hoort, gaat uw TV uit. Als de instelcode is gevonden die bij uw videorecorder of DVD-speler/- recorder hoort, stopt uw videorecorder of DVD-speler/-recorder met afspelen.
•Druk direct nadat uw TV uitgaat op om de instelcode op te slaan.

Let op!
Het kan zijn dat u meerdere keren op [ch ] moet drukken voordat u de juiste instelcode gevonden hebt en uw TV uitgaat. Het kan ongeveer 15 minuten duren voordat u met de functie ‘Instelcode zoeken’ uw code gevonden hebt. Houd tijdens het zoeken van de instelcode de UPC Afstandsbediening steeds op uw TV gericht.

Toegevoegd na 2 minuten:
Laat even weten of het gelukt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In deze geknipte tekst ontbreken helaas de belangrijke toetssymbooltjes. Wellicht is het beter de .pdf versie even te lezen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vandaar ook de link die ik gezet heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kon je de tekst dus beter weglaten, daar kan je niks mee. Het linkje in mijn antwoord geeft trouwens de hele gebruiksaanwijzing.
In de gebruiksaanwijzing van de afstandsbediening staat de mogelijkheid aangegeven om automatisch te zoeken
Hier is de gebruiksaanwijzing te zien:

http://www.upc.nl/pdf/upc_gebruikershandleiding_afstandsbediening.pdf

succes!