Spaceballs voor Star Wars.
Galaxy Quest voor Star Trek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The life of Brian, over het leven van Brian, die toevallig hetzelfde doet als Jezus (vzmh).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Epic mocie, vampires suck
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mocie moet natuurlijk movie zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn echt zo ongeveer de slechtste films die ik in m'n leven gezien heb...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, maar ze paroderen wel goed. Ooit parodyfilms gezien die wel goed waren? ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;) soms moet je zelfs lichtelijk aangeschoten zijn..
Scary Movie reeks
Naked Gun reeks
Airplane! (1980)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Don't be a menace (Menace to society)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meet the spartans. Voor 300
Austin Powers. Voor James Bond
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hot shots een parody van maverick

En een hele leuke ook :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt een parodie op Top Gun. (Maverick was de pilotennaam van de hoofdrol)
Hot Shots 2 op Rambo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Owja stom ... Zit ik 2 dingen door elkaar te halen xD srry :$. bedankt voor de aanpassing
-"Scary Movie"-parodie op horrorfilm 's als 'Scream' en 'I know what You Did last Summer'
-"Dracula-Dead And Loving it!"-parodie op 'Bram Stoker's Dracula'
-"Robin Hood-Men in Tights" parodie op 'Robin Hood,Prince of Thieves'

Toegevoegd na 2 uur:
-"Wrongfully accused",parodie op 'The Fugitve'
-"Dance Flick",parodie op dansfilm's zoals 'Save the Last Dance'.

Toegevoegd na 3 uur:
Deze was ik bijna vergeten:
-"Repossessed",parodie op 'The Exorcist' met in de hoofdrol Linda Blair die ook de hoofdrol speelde in 'The Exorcist',die is echt leuk,vind ik!^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pff dat zijn er een hoop, sommige zijn alleen goed als je van extreem flauwe humor houdt!!

- "Plump Fiction" parodie op "Pulp Fiction"
- "2001: A Space Travesty" parodie op "2001: A Space Odssey
- "Hot Fuzz" parodie op "Bad Boys"
- "Shaun of the dead" parodie op "Dawn of the Dead"
- "Young Frankenstein" parodie op "Frankenstein"
- "Kung Pow: Enter the Fist" parodie op "Enter the Dragon"
- "Silence of the Hams" (originele titel: Il silenzio dei prosciutti)parodie op "Silence of the Lambs"
- "Undercover brother" parodie op "James Bond"

En een hele flauwe..:
- "Thumb Wars" parodie op "Star Wars" (alle personage zijn duimen..)

Niet een directe parodie op een film:
- "The Toxic Avenger" parodie op superheldenfilms (1984, maar wel een goede comedy! er zijn geruchten over een remake in 2013)

En deze zijn eigenlijk te belachelijk voor woorden..:
- "Schriek if you know what I did last Friday the Thirteenth" parodie op "Scream", "I know what you did last summer" en "Friday the Thirteenth"
- "The 41-year-old virgin who knocked up Sarah Marshall and Felt Superbad about it" parodie op "The 40-year-old virgin", "Knocked up", "Forgetting Sarah Marshall" en "Superbad"

Maar er zijn er teveel om op te noemen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet dat ik hem ooit gezien heb hoor, maar ik vond "shaving ryan`s privates" echt een humornaam. parodie natuurlijk op saving private ryan (heldenfilm)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
scary movie en superhero