ik heb verkeerde beeld instellingen op mijn ps3 door nieuwe tv, ik heb nu geen beeld, wel geluid. weet iemand hoe ik het weer terug krijg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Door je ps3 even tijdelijk op een andere manier te verbinden. Dus als hij nu met een HDMI-kabel is verbonden, gebruik je even de scart-kabel en haal je de HDMI-kabel los. De ps zal een wijziging herkennen en zo krijg je weer beeld. Dan kun je ook gelijk de instellingen weer terug zetten naar hoe het was in de ideale situatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PS3 uitzetten en dan 15sec de aanknop ingedrukt houden (je hoort piepjes). Dan zijn de beeldinstellingen gereset.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is alleen bij de nieuwere modellen toch? Ik heb de allereerste Fat PS3 met 60 gig en daarbij hoor je die piepjes niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoor wel een piepje (net geprobeerd), heb ook de 60 Fat.