slecht beeld als ik mijn beeldscherm wil ophangen. Hoe verhelp je dit?

als ik een gedeelte van mijn 'beeld op hang systeem' vastschoef aan mijn beelscherm krijg ik slecht beeld. Als ik één schroefje (rechtsbuiten) ietsjes losser draai dan is het beeld weer Goed.

Hoe kan dit? En hoe kan ik dit verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

De schroef die je gebruikt is te lang en je maakt sluiting van binnen. Soms heb je diverse lengtes in het pakket. KIJK UIT! De schade zou groter kunnen zijn.
Een kortere schroef zou de oplossing zijn.

Toegevoegd na 1 dag:
Laat weten als dat geholpen heeft, anders is er iets anders aan de hand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had er een ringetje tussen geduwt, u hangt die perfect! Bedankt!