wat is apple tv?

wat kan je er allemaal mee? en kan je hier ook gewoon tv mee kijken (gewoon en extra kanalen) of is dit domme vraag? want ik zie overal wel films streame en liedjes, youtube etc. maar nergens gewoon tv kijken.

grtjs Martijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

je kijkt via apple tv ook geen zenders, je hebt dus nog steeds een tv-provider nodig. Een apple tv is er voor om films of videos de streamen vanaf een server, of via airplay voor de iPhone en iPad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een HDMI-kabel die ik kan verbinden tussen mijn macbookpro en tv, waardoor ik ook films etc. kan kijken op tv, dus eigelijk heeft dit geen zin dat ik apple tv koop? (enigste voordeel is dat het draadloos is dan)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee als je bv een imac hebt kan het handig zijn maar anders zun je net zo goed je macbook aan je tv hangen