Op onze boot willen we TV We hebben een LCD TV (Samsung 941MW) Digitenne. Komen we uit met de stroom als we enige dagen niet varen?

Er zijn 2 accu's van 12V en een omvormer van 300-6000Watt (zuivere sinus) Alleen de waterpomp, koelkast en wat LED lampjes gebruiken stroom

Toegevoegd na 1 minuut:
omvormer 3000-6000Watt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
ronaldP
7 jaar geleden
Hoe lang doe je normaal met deze accus? Ik weet niet wat voor een boot maar je hebt, heb je geen radio, buitenverlichting, Marifoon endergelijke? Hoe oud zijn de accu's (staat/capaciteit)

Antwoorden (1)

Dat ligt aan het soort accu's en hun capaciteit. Als het gewone startaccu's zijn kan het problematisch worden. Als het tractie-batterijen zijn, dan kan je wel enkele dagen vooruit zonder bij te laden.
Ter verduidelijking: startaccu's kunnen gedurende korte tijd veel stroom leveren, en tractie-batterijen kunnen minder sterke stroom, maar wél gedurende veel langere tijd leveren.