Wie heeft ervaring met interactieve TV?

ben zeer benieuwd naar jullie bevindingen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik,
Maar wat is de vraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mitch001: wat is je bevinding, hoe ervaar je interactieve tv?

Het beste antwoord

Eerst veel problemen gehad met interactieve TV van KPN. Verschillende monteurs langsgeweest. Nu doet alles het prima, hele goede ervaringen sinds alles naar behoren werkt.
Ondanks dat ikzelf in het begin wat onzuiverheden heb gehad met de interactieve TV, hoor ik van mensen uit mijn omgeving allen maar positieve berichten. Dus misschien ligt het ook aan het soort verbinding/TV dat je hebt en ik heb van een van de monteurs te horen gekregen dat de kwaliteit van het kastje ervanaf hangt hoe dicht je bij de televisietoren van het desbetreffende bedrijf zit.

Wanneer je twijfelt raad ik je aan om in je omgeving eens rond te vragen of er mensen ervaring hebben met interactieve TV. Wellicht kom je zo wat meer te weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

wij hebben kpn en werkt prima. vind het ideaal om later uitzendingen terug te kijken op mijn gewenste tijdstip.
en de hardiskrecorder staat vol met de werekd van k3, koekeloere en andere kinderprogramma's.
wat voor soort ervaring/verwachting zoek je.
wat voor ervari
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met die van KPN hebben wij slechte ervaring. We kregenhet zoveelste kastje en de zoveelste afstandsbediening. Vanaf het moment dat we em aansloten, viel de telefoon en het internet uit. Het heeft weer twee weken geduurd voor alles weer werkte. Intussenhebben we het kastje weer teruggebracht en nemen we programma's lekker op als we ze graag willen zien!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben geen totaalpakket.

Maar we kunnen wel een film die op tv is,
-heerlijk op Belgie zonder reclames erdoor -
even stil zetten als we wat willen inschenken
of een plaspauze willen.
Hoe het werkt weet ik niet, maar wel handig!

Toegevoegd na 4 minuten:
Via UPC. We hebben ook UPC 'on demand'.
Kun je documentaires, kinderprogramma's etc.
uitzoeken en kijken.
Ook films, daar betaal je dan 1 tot 5 euro voor.

Er is ook een opnamemogelijkheid, maar je kan geen films overzetten op dvd ofzo. Maar opnemen doe ik zelden iets.
Ik ben een heel selectieve tv-kijker.