Als je interactieve tv van Telfort bij de winkel aanvraagt, krijg je die dan gelijk mee?

Bestellen via internet duurt 2-3 weken, als ik dat kan verkorten door naar de winkel te gaan doe ik dat graag. Dus zou je gelijk je interactieve tv meekrijgen (kastje natuurlijk) of sturen ze die dan alsnog op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Telfort Winkels hebben geen tv ontvangers op voorraad, deze worden vanuit een centraal punt verzonden.

Voor het opleveren van Interactieve TV van Telfort moet er ook een aanpassing gedaan worden in het DSL netwerk.

Het is dus niet mogelijk uw ontvanger af te halen in de Telfort Winkel of de levertijd te versnellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord!