hoe installeer ik dtv op een lg 26lv5500?

ik heb vorige week een lg 26lv5500 gekocht. nu heb ik later een ci+ module met ziggo smartcard gekocht. maar nu krijg ik het niet geinstalleerd. ik krijg geen eens nl 1 in hd.

(ps: me tv ondersteunt ziggo wel)

Toegevoegd na 45 minuten:
ik heb ook een smartcard maar je moet volgens de gebruiksaanwijzing eerst ned 1 ontvangen in hd dan staan je instellingen goed

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Je moet een smartcard in de module stoppen. Deze smartcard moet je online activeren bij 'mijn ziggo'. Na een tijdje moet je beeld krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou de module niet in de tv moeten?
Het belangrijkste is dat je smartcard geactiveerd is (bellen naar ziggo). En dat je de juiste netwerkgegevens ingevoerd hebt. Hier een complete instructie van LG:

http://www.upc.nl/klantenservice/televisie/ci-plus/lg/

Het kan wel eens helpen om eerst even niet de module en daarna de module ZONDER smartcard in de TV te doen.

In een uiterst geval gebeurt het ook nog al eens dat de module stuk is. Ik heb dit zelf ervaren en was na het omwisselen van de module ineens in 2 minuten klaar terwijl ik daarvoor een halfuur heb lopen rommelen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Let ook goed op hoe je de smartcard in de module doet, dit staat aangegeven op de plaatjes in het boekje, daar kan je trouwens ook je netwerk ID en frequentie vinden.