Ik heb een Philips TV, met USB poort, als ik mijn USB er in doe, staat op het scherm 'Niet ondersteund.' Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

ik zou me eerst eens afvragen waar die usb poort precies voor bedoeld is dat het een usb poort is waar je usb stick in kan steken wil niet zeggen dat je er maar een willekeurige usb stick in kan steken er zal vast iets van een usb aangestuurde mediaplayer in moeten dus even lezen wat de handleiding er van zegt

Waarschijnlijk ondersteunt je Tv het bestandssysteem van je USB-stick niet. Ik vermoed dat de stick NTFS is geformatteerd, en veel TV's ondersteunen alleen het FAT-bestandsindeling.

Veel monitoren en tv's van Philips hebben een USB aansluiting die enkel voor service doeleinden is (lees software updates).

In de gebruikershandleiding staat dat dit voor service doeleinden is bedoeld en niet zoals je zou denken dat je een gewone USB stick inkan doen. Je kan dus er helemaal niets mee, tenzij je de bijbehorende USB device hebt van de fabrikant.

Wat is het typenummer van de tv. Er zijn philips tv's die wel een usb stick ondersteunen. Het kan zijn dat dan idd de formatering niet goed is, of dat de bestanden die erop staan wordt ondersteund.

"men" kan via deze aansluiting de software van de TV upgraden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100