Kan ik een digitale ontvanger aansluiten op mijn analoge tv en ontvang ik dan alle digitale zenders?

Ik woon bij mijn ouders, en nu hebben mijn ouders onlangs een nieuwe digitale ontvanger ontvangen. Ik mag dus eventueel de oude ontvanger houden. Maar ik vroeg me dus af of deze op mijn analoge ontvanger past, en of ik al de digitale zenders dan kan ontvangen die mijn ouders ook ontvangen op hun dig. tv.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als de oude ontvanger ook digitale kanalen kan ontvangen en je hebt een smartcard die op een abonnement geactiveerd is en je hebt een werkende kabelaansluiting, dan kan dat.

Toegevoegd na 2 minuten:
De ontvanger moet dan ook een uitgang hebben die aangesloten kan worden op jouw TV, dus óf een RF-uitgang (coax) óf een Scart-aansluiting.