Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil mijn macbook aansluiten op de tv. Maar wat zijn de opties?

1e: wat heb ik hiervoor nodig wil ook met geluid
2e: is het ook mogelijk om je tv op je computer te zien. zeg maar andersom. Dat ik dingen op kan nemen op me laptop terwijl het nu op de tv wordt afgespeeld.
3e: hoe duur gaat het worden?

bedankt wil het liefst antwoord op 2e vraag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
555
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappig deze vraag wilde ik ook stellen. Ga hem volgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor tv heb je? Een moderne met HDMI en VGA of een ouderwetsche met tulp/scart?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

dan moet je in de apple store een verloop stekkertje kopen van je macbook naar een hdmi kabel. En je moet natuurlijk ook een hdmi kabel hebben, er van uitgaand dat je tv een hdmi ingang heeft natuurlijk. (als dit niet het geval is, is het naar mijn weten onmogelijk). en dat is dan ook meteen met geluid.
het antwoord op je 2e vraag kan ik helaas geen uitsluitsel over geven, maar naar mijn weten is het niet mogelijk.
en een hdmi verloop stekkertje kost rond de 25 euro denk ik maar dat weet ik niet zeker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt ook sites hé voor je 2e vraag dan kan je het gewoon live zien maar om het op te nemen kan je ook gewoon zo'n recorder van upc aanschaffen om het op te nemen dat is wel het handigst
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding