Probeer eens 0000 of 1234
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de code klopt, bedankt

Andere antwoorden (3)

Als die niet veranderd is, staat hij volgens mij in de gebruikershandleiding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als deze niet is veranderd, door je ouders of vriendin, staat deze standaard op 0000. Maar ik kan je garanderen dat deze zender niet de moeite waard is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Conditional Access code van Digitenne staat standaard op 0000, maar als iemand die code gewijzigd heeft dan moet je die persoon vragen of eindeloos proberen.

Als je de Maturity Rating Card level wilt wijzigen heb je de CA-code nodig, daarmee kun je kiezen uit 4 opties:

G General audience
PG Parental guidance
A Over 18
X Erotic

Als je de Maturity Rating op X zet dan hoef je niet steeds de pincode in te vullen om kanaal 23 te kijken.

Of het kijken naar "de meiden van Holland" de moeite waard is moet je zelf maar beoordelen, ik vind het een weinig verheffend programma.