Wie heeft ervaring met Net TV van Philips?

Net TV van Philips is een soort internet op bepaalde typen televisies van dat merk (de 8000 en 9000 serie hebben het). Mijn vraag is of het goed werkt m.b.t. snelheid, aanbod sites en wat je ziet als je 'gewone' sites bekijkt, dus niet voor Net TV aangepast.

Ik stel de vraag omdat het mij een handig feature lijkt, maar probeer in te schatten of het de meerprijs van 150 euro waard is.

paulus811
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Net TV kan alleen maar websites weergeven die speciaal voor Net TV zijn gemaakt.
En hij kan niet eens EPG ophalen via het internet, en uitzending gemist kun je er ook al niet op zien.
De zoveelste uitvinding van Philips die in de kast met overbodige spullen terechtkomt, bij de elektrische messen.
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kan dus wel naar gewone site's gaan en Epg werkt alleen voor digitale televisie. het is een zeer handige optie wat in de toekomst mischien zelfs txt zal laten verdwijnen .Zorg wel voor een snelle internet verbinding hebt. Het is nog in de begin fase maar samsung/sony/panasonic hebben of krijgen dit ook allemaal. maar zij werken met yahoo amerikaans uitgedacht systeem.Philips werkt met een europees variant en werkt makkelijk en snel.