Hoe kan ik erachterkomen of ik mijn tv kan ophangen?

Het gaat om een lg tv. De muren zijn geschikt, het gaat om een nieuwbouwhuis met goede muren.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.2K
Amadea
10 jaar geleden
Hoe staat het met jouw handigheid, en over welk gereedschap beschik je? Dat zijn ook belangrijke factoren!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn vader is handig :p en hij heeft meerdere boren dus dat zal wel goedkomen, hij heeft zelf onze badkamer en keuken in elkaar gezet.
Amadea
10 jaar geleden
Maar je vraagt of JIJ het kan!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, daar heb je gelijk in, maar ik bedoelde eigenlijk of de tv überhaupt aan de muur opgehangen kon worden maar dat kan ik heb die gaatjes opgemeten en die klopten.

Antwoorden (2)

Gewoon achteraan kijken of u daar 4 schroefgaten kan vinden van M8.
De meeste beugels zijn universeel en daar kan u er al enkele vinden op de link.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
U heeft gelijk, al onze tv's thuis hebben die gaten.
Je kunt ook ophangsystemen of universele muurbeugels kopen. Je tv hangt als een schilderij als je voor een ophangsysteem kiest. Je hoeft dan niet te zoeken naar de juiste passing of een origineel ophangsysteem te kopen.

Ophangsystemen
http://112radiotv.nl/accessoires-3/tv/tv-beugel/led-tv-1

Je kunt ook kijken naar een universele muurbeugel als er wel bevestigingspunten in de achterzijde van je Tv zitten.
http://112radiotv.nl/accessoires-3/tv/tv-beugel/lcd-plasma-1/

Deze beugel is bijvoorbeeld universeel: http://112radiotv.nl/accessoires-3/tv/tv-beugel/lcd-plasma-1/omnimount-nc80-f-tv-beugel-zwart

Succes