Wat kan je allemaal doen met de nieuwste apple tv?

Me vader heeft een apple tv gekocht alleen wat kan ik er allemaal mee? En zijn er nog handige apps die ik kan downloaden op mijn iphone 4 die met apple tv te maken hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat boekje dat erbij zat heet "gebruisaanwijzing". Staat alles in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@niels1411 ja maar daar staat ook nog 1 miljoen andere dingen in en heel onoverzichtelijk.
@anywayNL ja maar daar koop je geen apple tv voor want voor je et nog niet wist een apple tv is geen tv! Het is een kastje die je aansluit op je tv.

Antwoorden (1)

Download de app 'Remote', deze kan naast je iTunes ook Apple TV via WiFi bedienen.