op welke zender is nickelodeon?

ik heb een kastje van de kpn in mijn kamer

Toegevoegd na 17 minuten:
mijn zenders gaan tot 25

Toegevoegd na 21 minuten:
het is geen zwarte kastje maar een zilveren kastje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.1K

Het beste antwoord

Als je een Digitenne Kastje van KPN hebt is het sinds vanmorgen kanaal 29.
Vannacht is het nieuwe zenderpakket van Digitenne gestart, wellicht moet je even het kastje opnieuw de zenders laten zoeken.
Andere nieuwe zenders zijn o.a. BBC 1 en 2, SLAM!TV en 13th Street.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het kanaal 29 van Digitenne wordt door Nickelodeon en Teennick gedeeld.

Toegevoegd na 13 minuten:
Sorry, 29 = iTV Promo - Nickelodeon/TeenNick inderdaad 28
Als jouw kanalen maar tot 25 gaan dan zit de oude zenderlijst er nog in.
Ga naar het instellingen menu om de zenders opnieuw te laten zoeken.
Dan zal ook jij 29 kanalen kunnen ontvangen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb KPN en bij ons op 14!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Kanaalnummer 28 sinds 1 Juni 2011 !

Vanmiddag was deze zender op "Zwart" om de kinderen ,wat vaker buiten te laten spelen ( Zie artikel link ,hier onder )

http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=5362

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ziggo bij mij dan op zender 20