hoe krijg ik deze vlekken uit het beeldscherm van de tv?

het gaat over een tv van Philips uit de: 9000 series Smart LED TV

Toegevoegd na 1 minuut:
type: 46pfl9706h/12

Toegevoegd na 1 minuut:
die vlekken beetje in het midden

Toegevoegd na 9 minuten:
Mijn moeder wilde met een beetje water op een doekje het scherm schoonmaken -.-

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Alleen een vochtig doekje zulke vlekken achterlaat heb ik nog nooit gezien.
Ik zou een lcd cleaner gebruiken. Deze wel alleen gebruiken als het scherm al een tijdje uitstaat.
Hiermee weet je zeker dat je het scherm niet kan beschadigen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gewoon even op ademen en dan met een zacht doekje (microvezeldoekje of brillendoekje) zachtjes eraf poetsen.

Waar komen de vlekken van?