Bij Ziggo kost een standaardabonnement 16,95 per maand.
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Krijg je ook een aantal digitale kanalen bij (dvb-c dus). Ned. 1,3 en 3 worden nu al gratis digitaal in HD doorgegeven, schitterend, maar dat vroeg je niet :-)
Bij UPC 17.05 euro per maand, en op de maandrekening
komt er nog 18% btw bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij UPC betaal je daar bovenop nog 6,25 verborgen kosten. Voor de kabel zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
KPN digitenne is ook een optie. Kost 7,95 per maand.40 zenders. Digitaal beeld. Plus je kan
Er 3 tv's op aansluiten waarvan ook 1 bv in de
Caravan of boot zonder meerprijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rond de 10 euro p/m