wie is 'a' in de serie pretty little lairs?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De zus van b?

Het beste antwoord

Pretty Little Liars is een nieuwe serie gebaseerd op de boeken van Sara Shepard met de gelijknamige naam. Het draait om een groepje van 5 populaire jonge meiden, Alison, Spencer, Hanna, Aria en Emily. Op een dag raakt Alison, de populairste van het stel, spoorloos verdwenen en begint het groepje uit elkaar te vallen. Vlak voordat het lichaam is gevonden, een jaar later, beginnen de meiden berichten te ontvangen van iemand die zichzelf “A” noemt. “A” dreigt om de geheimen van de meiden bloot te stellen, ook geheimen van lang geleden waarvan ze denken dat alleen Alison die kan weten. Ook na de begrafenis ontvangen de meiden nog berichten!
Pretty Little Liars is vanaf 8 juni 2010 te zien in Amerika, wanneer en of de serie in Nederland op tv te zien zal zijn is nog niet bekend, maar gezien de populariteit van de boeken zal dit niet lang duren.

Dus waarschijnlijk Alislon, ze blijven er geheimzinnig over, zal vast later duidelijk worden.