Is het erg als ik mijn televisie dicht bij de verwarming zet?

Hee

Ik kan het eigenlijk nergens op internet vinden.
Maar is het erg als ik mijn televisie dicht bij een verwarming zet die aanstaat?

Gr

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (2)

ik zou het niet doen, de componenten die in een tv gebruikt worden zijn van de meeste ( ook betere ) merken nogal cheap. die kunnen hier niet goed tegen. dus beter niet doen. de tv moet zijn warmte goed kwijd kunnen. dit gaat moeilijk als de omgeving van de tv 50 graden is.

dus ja het is beter van niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nogal cheap wat is dat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goedkope onderdelen ( cheap is engels voor goedkoop )
vaak zijn dit onderdelen van mindere kwaliteid en onder-bemeten ( dus er wordt vaak meer van gevraagd als waar ze voor gemaakt zijn. dit om met simpelere onderdelen de kosten te drukken )
t kan wel maar let op datje tv ook warmer word naarmaten je m aan laat staan dat kan brand veroorzaken xx