HDMI NAAR ANALOOG KABEL, werkt dit?

Ik heb een XBOX-One besteld. Daar zit een hdmi poort in. De enige manier om beeld te krijgen is ook een hdmi kabel. Jammer genoeg heb ik geen televisie waar een HDMI kabel in kan. Er kan alleen een analoge kabel in (wit, rood, geel).

Maar op deze site is een kabel te vinden die van analoog naar hdmi gaat, mijn vraag is werkt dit?

http://mobielkoopjes.nl/product/60258-hdmi-naar-analoog-kabel-15-meter?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=discardeddefault

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.2K
Reddie
9 jaar geleden
Voor alle duidelijkheid:
Dit is geen kabel, maar een omvormer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga je serieus geld neertellen voor een XboxOne zonder een degelijke televisie te hebben om deze op aan te sluiten...?
Interessevraagje...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik deel die interesse. Heb eerst een HDTV gekocht en toen een PS3, snapte toen al mensen niet die het op een SD-TV aansloten.

Het beste antwoord

Nee dit is een product wat nooit kan werken. In mijn ogen is de verkoop van die kabel met die uitleg erbij oplichterij.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat je nodig hebt is een omvormer,

http://www.allekabels.nl/hdmi_kabels/hdmi_omvormers/hdmi-naar-composite.html

Toegevoegd na 11 minuten:
Echter als je nou een omvormer koopt en alles werkt, kan je gelijk zijn waarom je gewoon een TV/monitor nodig hebt met HDMI. Tekst zal vaak onleesbaar zijn en alle detail waar je zo'n console voor koopt valt weg.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oké, jammer maar bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ja, dit zal uiteraard werken!
"HANDIG ! HDMI NAAR ANALOOG
Deze handige HDMI naar analoog kabel maakt het mogelijk om nieuwe producten met HDMI, aan te sluiten op bijvoorbeeld een oudere analoge beeldbuis TV.

HDMI -> RCA (video out, audio L/R tulp)
Vergulde aansluitingen
Extra stevig kabel voor lange levensduur
Voordelig & eerlijk, dat is Mobielkoopjes !"

Het heeft een output, waardoor je de analoge kant in de tv kunt stoppen en de HDMI ingang in de Xbox One. (Ik prefereer PlayStation 4 hahaha)

Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Reddie
9 jaar geleden
Voor alle duidelijkheid:
Dit is geen kabel, maar een omvormer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je de link niet bekeken...?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is idd een kabel, maar een die niet het gewenst effect kan geven.