Is er een programma waarmee ik vanaf mijn HP laptop mijn Sony Bravia tv kan besturen ?

Er moet niet een of andere usb stick voor gekocht worden, mijn smart tv zit op hetzelfde netwerk als mijn laptop.
Ik wil het liefste gewoon een programma kunnen downloaden. Het programma mag ged kosten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Volgens mij kan je de laptop altijd via HDMI of een Monitorkabel op een Sony tv aansluiten.
Ik heb geen software hiervoor gezien en denk dus dat als het technisch mogelijk zou zijn dat nog niemand het initiatief heeft genomen om dit te ontwikkelen.
Beeld en films zouden dus zowiezo moeten kunnen met een directe kabel echter betreffende over een netwerk zou ik niet weten.