TV ondersteunt geen geluid via hdmi

Als ik mijn ps3 aansluit op mijn tv en mijn instellingen zo zet dat het geluid via de hdmi kabel loopt geeft mijn tv zelf een foutmelding: Dit hdmi apparaat kan niet worden gebruikt voor audio uitvoer.. Wat nu?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja zou dmv een optische kabel het geluid kunnen laten lopen of via de rood witte tulp aansluiting.

Kijk in je gebruiksaanwijzing als je niet weet hoe je de bron voor geluidsuitvoer moet wijzigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ondersteunt je tv het signaal? Probeer de kabel anders via je audio afspeel apparaat aan te sluiten. Mooier geluid ook als via je tv
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor een tv heb je merk en type?