Welk lettertype wordt meestal gebruikt als ondertiteling voor TV programma's?

Het is hetzelfde lettertype dat ze ook toepassen bij Discovery en het journaal.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hm, al 3 antwoorden. Maar welke is nu goed dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Goeie vraag, geloof het of niet, ik wou die ook al stellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat toevallig zeg. Maar volgens mij is het geen Arial of Arial Narrow. Misschien klopt het eerste antwoord wel maar ben er niet zeker van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik je Word? En toevallig 2010? Moet je maar eens met Colonna MT schrijven op een zwarte pagina, vindt ik erg veel op lijken.
ronaldP
12 jaar geleden
al morgen eens op mijn werk kijken... daar doen ze o.a. ondertitels voor Natgeo, Film1, Zone channels, Extreme etc, etc. Zullen wel verschillende zijn maar zal er morgen op terugkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh leuk, ben benieuwd ronaldP

Antwoorden (3)

Helvetica Rounded Cond Bold
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij gewoon Arial (zie bron)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht arial 22
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je niet zeker?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik keek even op Google en daar stond van wel.